Pamuk Şeker Ve İstemem Masalı

Pamuk Şeker Ve İstemem Masalı

Evvel zaman içinde kalbur zaman içinde. Develer tellal iken pireler berber iken ben anamın beşiğini tıngır mıngır sallar iken.
Bir kral varmış üç tane kızı varmış (hiç oğlu yokmuş) .
En büyüğü : Pamuk
Ortancası : Şeker
En küçüğünün adıda İstemez`miş.
Kralın canı bir gün tatlı istemiş. Kral Pamuk`u çağırmış. Dışarıda fırtına varmış rüzgar esiyormuş yağmur yağıyormuş. Kral Pamuk`a demişki: ``Kızım bana gidip tatlı alırmısın?``.
Kızı:
-Hayır. Dışarda rüzgar var beni uçurur , demiş.
Kral ortanca kızı Şeker`i çağırmış. Aynı şeyleri ona da söylemiş.
Kızı:
-Hayır. Dışarda yağmur var beni eritir , demiş.
Kral en küçük kızı İstemez`i çağırmış. Aynı şeyleri İstemez`e de söylemiş
Kızı:
-Hayır. Çünkü ben sana tatlı almak istemem , demiş

Etiketler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Rare Disease Day and the promises of personalized medicine

O ur daughter Ellen wrote the post that I republish below 3 years ago, and we've reposted it in commemoration of Rare Disease Day, Febru...