Hamak keyfi

burası balkonum minderleri  koymamın sebebi  uzun süre yatacağım sırtıma ip izi çıkmasın:)

 Günaydınn
Güzel bir gün diliyorum Bu gün sabah gözümü açar açmaz arkadaşımın bana   sağlık müzesinden  hediye olarak  aldığı  cd'yi taktım bilgisayarıma ..



 Çok eski zamanlarda  Külliyede bulunan   akıl hastanesi bölümünde  akıl hastalarını bu müzikle tedavi ediyorlarmış.

 Her hastanın burcuna göre  hazırlanan  Tasavvuf müziği terapi olarak kullanılıyor hastanın sakinleşmesi sağlanıyor.Ben yengeç burcu olduğum için
 Zirefgend makamını tercih ettim 

Eski tıpta kullanılan, günümüzde tedaviyi destekleyici olarak yararlanılan geleneksel müzikle terapi uygulamaları...
Resepsif,medinatif

arka kapağında  tanıtım yazısı;
Yengeç burcu merkür  su tabiatlı uyku vakti etkilidir.
sacak nemli özelliğe sahiptir.
kan erkek ve gündüz bağlantıları vardır.
Günü çarşambadır.sırt,mafsal ağrılarına faydalıdır.
beyinle ilgili ağız çarpılmasına, kalp, ciğer, göğüs,kalça ve sol omza faydalıdır.medisin neşesini arttırır, derin duygu hissi verir. Farsça döşek(yatak) anlamına gelir.
 XIII.asırdan önceye aittir.. Süre 49:12

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Rare Disease Day and the promises of personalized medicine

O ur daughter Ellen wrote the post that I republish below 3 years ago, and we've reposted it in commemoration of Rare Disease Day, Febru...