Baston






 Mutluğun Bir anahtarı olsaydı eminim onu tam  kilidin yuvasına  soktuğum anda kırardım, Şans benden uzak .  Bir şeyi çok istiyorum ya inadına olmuyor...
 Akşamdan plan yaptım hamak, kitap  ve film üçlüsü  arada kahve keyfisi...
  Bu gün güya  top patlasa komşu çatlasa keyfimden ödün vermeyecektim...
Kahvaltıyı hazırladım , telefon zır zır  arayan Halam koş kızım ben  Marketin önünde düştüm.Hemen çıktım,  yakın sayılır yürüyerek   dokuz dakika ben o yolu üç dakikada koştum tabii dün yedim tatlıları ...
 Bacaklarımın altı et kesmiş evde yatmaktan , markete yaklaştım aradım eve çıkmış.  Bütün günü onunla ilgilenmekle geçirdim. Üç kızı var hepsi Almanya'da yaşıyor oda Almanya'da   tek başına yaşıyor. 
Tatile geldiler Ortanca kızıyla geldi, yanındaydı  arabasıyla ablasını almak için sabah erkenden  hava alanına gitmiş yalnız olunca halam markete gitmeye kalkıyor  yetmiş üç yaşında aslında çok sağlıklı yaşına göre  tam marketten çıkarken bastonunun altına çakıl taşı girmiş , baston kayınca  sol tarafına düşmüş, Cola makinasına kafası vurmuş...
 Kulağı , boynu  bacakları hep çürük.  Bizim insanımız çok ilgisiz diyor,  kimse kaldırmamış on dakika yatmış yerde  en sonunda  yoldan geçen biri yardım etmiş, ne yaptı markette öyle baktılar mı diyorum  evet diyor inanamıyorum! belki görmediler diyorum , dışarıdaki cipsleri elleseydim görürlerdi diyor  mantıklı !  komşuya buz sormuş etleri koydum buzum yok demiş anlamadım ki acaba halamı mı sevmiyorlar... 
 Birde aklıma şu canlı bomba olayları falan geldi insanlar korkudan yaklaşamıyor ki!

İnatçı hastaneye götüremedim. En küçük kızı tatile gelmedi o aradı ne yapıyorsunuz diye  halamda ağlamaya başladı tabi haklı olarak kızı da panik yaptı, hemen  ona resim çekip attık iyi diye...
 Almanya'dan gelirken  uçakta bastonunu üst  tarafa koymuş  diğer yolcu eşyasını alırken bastonu başına düşürüp halamın başını delmiş.



 Üçüncüde... Allah korusun artık nedir bu bastondan çektiği... Gece  hala kızları yani ablamlar geldiler onlara emanet edip eve geldim.
 Bu gün çıkardığım dersler;
 Mutluluğa bir baston kadar  uzağım,
 Baston her zaman destek olmuyor bazende köstek oluyor
 Baston gibi insanlar var hayatta çok güvenip yaslanırsın , ayağını kaydırıp seni yerle bir eder..
Üstelik acısı böyle bepanthen kremle falan geçmez...

 Bu gün hayal ettiğim hiç bir şeyi yapamadım, umarım yarın güzel bir gün olur...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Rare Disease Day and the promises of personalized medicine

O ur daughter Ellen wrote the post that I republish below 3 years ago, and we've reposted it in commemoration of Rare Disease Day, Febru...