Kadın , İnsan , hayat


 Kadına şiddet , İnsana Şiddet , hayvana şiddet her yerde  şiddet

Bir kaç gündür canım çok sıkkın , nasıl bir dünyada yaşıyoruz anlayamıyorum .Vahşi hayvanları bile geçtik onlar hiç değilse  karınlarını doyurmak ve yaşama dürtüsüyle avlanıyorlar ya biz'
  Son yaşadığımız üzücü olay bize ders olur mu?
 Hiç sanmıyorum  ve çok endişeleniyorum , çok ürküyorum , nereye gidiyor böyle ne olacak sonunda herkes bir birini parçalayıp  zafer dansları mı yapacak etrafında!
En küçük topluluk olan aileler bile o kadar kolay parçalanıyor ki bu aralar , kim suçlu kim haklı  polemiğine  girmeye kalksak ne ömrümüz yeter ne de sabrımız.
   Aile olarak bile bütünlüğü koruyamıyorsak ,Vatan olarak nasıl koruyacağız?
 Sayın Erkek sana soruyorum evde karına  dışarıda kız arkadaşına gücün yeter kolunu büker tokat atarsın , ne oldu gücün yetmedi mi teroriste  o mu sana attı tekmeyi.
 Amazon kadınlarına çok hak veriyorum   keşke yine bir amazon Ülkesi olsa  en başta ben giderdim. bu kızgınlığımın sebebi yine şiddet!
 Bu gün işte çalışırken bir arkadaşımın gözünün üstü dikkatimi çekti , göz kalemi bulaşmış sanıp gayri ihtiyari elimle silmek istedim , geri çekti kendini   , eşi dövmüş!
 Hiç yolda görsen bu adama ne kadar efendi dersin  .
 sorun ne dedim?
 Adamın annesi hastaneye yatmış bunlar tartışmış ana , oğul  sonra oğul hastaneye gitmiş elini vermemiş annesi tabii eve de yansımış olay. zaten gelin kaynana  hiç anlaşamıyor  kayınvalide hep gelinin dedikodusunda. Aynı apartmanda oturuyorlar ,üstelik arkadaşım çalışıyor  yinede hep şikayet eşin bizi sevmiyor diyormuş. sevmek zorunda mı ki saygı gösteriyorsa  derdin ne?

 Neyse bunlar yatağa yatmış  adam demiş ben arabayı sattım
 bin lira zararına demiş.
 Neden sattın diye tartışmışlar ben olsam bana sormadan nasıl satarsın diyede kızardım kafasına göre iş yapamaz.  arkadaşımın tek dediği annen gibisin kelimesiymiş   elinin tersiyle yumrukla dövmüş , bir gün işe gelmedi hiçte aklıma gelmedi  çünkü adam böyle biri değil ama bir defa  affederse yine yapacak affetme dedim. Boşayacağım dedi .
Ya boşama  öyle aile yıkmak kolay değil af etme   sadece af etme bu konuyu ailene anlat , bilsinler senin değil onun utanması lazım, ben çok karakterli ve güçlü görüyordum malesef korkak ve iradesiz bir erkekmiş  onlar barışacak her şey güzel olacak ama bu adam artık gözümde iki paralık.
İleride bizde böylemi yapacağız çocuklarımızın ailelerini parçalamak için böyle uğraşacakmıyız sonrada ellerine düşüp bakmalarını mı bekleyeceğiz.
 Siz olsanız arkadaşınıza ne öneriridiniz?

  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Rare Disease Day and the promises of personalized medicine

O ur daughter Ellen wrote the post that I republish below 3 years ago, and we've reposted it in commemoration of Rare Disease Day, Febru...