Yetişemiyorum !!!




 Öncelikle çalışıpta  her işe ,eve  , çocuğa, yemeğe  , kocaya ,arkadaşlara ve bloğa yetişen biri varsa  önünde aynen aşağıdaki gibi duruyorum:)) bunların çoğu da yok sadece  iş , ev,  yemek uyku... 





Ben tembelim sanırım yetişemiyorum  :(

Sevgili, Blogger arkadaşımız Sevdican tık tık Çok güzel sorular sormuş hemen yanıtladım:)

 1- Yakın çevrenizdeki insanlara  blogunuzdan söz ediyormusunuz?

 Saklamıyorum  ,bir blogum var da demiyorum  . Geçen yıl başıma trajik komik bir olay geldi  samimi arkadaşlarımdan biri  yazılarımdan birini   fece hesabında kendi yazısı gibi paylaştı çok beğeni aldı  , ertesi gün   vaoov dedim senmi yazdın bunu , evet dedi    gülümsedim ,tamam kanka     siyah kuğuyamı  verdin yazını dedim gülmeye başladı sende mi okudun o kızı dedi :)  bizzat yazarıyla  müşerref sin  öp kızım elimi dedim  :))  hala o  espiri devam eder aramızda , öp kızım elimi:))

2- Neden blog yazıyorsun?

 Seviyorum yazarak anlatabiliyorum kendimi  ,  amacım sadece yazmak  çok fazla gözlemciyim  gördüklerimi anladığım şekliyle  kendi algılama şeklime göre yazarak başka ben gibi düşünen insanlara ulaşıyorum.
bazı insanlar kekemedir  ama mükemmel şarkı söyler ya işte bende konuşurken çekinirim ne diyeceğimi şaşırım  karşımdakini kıracağım ,üzeceğim diye  duraksarım   helede biri o an bana laf söyler  ona bir laf bulamamda yarım saat sonra  aklıma gelir ya deli olurum yüzüne söyleyemedikten sonra ne faydası var :(
  burası benim gizli mabedim, saklı cennetim. 

 3-İlk yazdığınız yazı ile son yazdığınız yazı arasında ne farklar var?

  Noktalama ve virgüllere daha dikkat ediyorum ,bazen uyarılar geliyor   burada da ve de konusunda ayrı yaz şunu kuğu diye  bir onu dinledim :)  kendime özgü yazmayı seviyorum  bir resim görmüştüm yıllar önce üzerinde  bilkisevdiseni yazıyordu  ve biri yorum yapmış bayana   bitişik yazmamalıydın diye bayanın cevabı    yazar öyle yazmış saygı duydum ben onu öylede anladım  benim  için bir çok şey anlatıyordu bu  demekki biri sevecekse o yazıyı     öylede sever  sevmeyeceksede siz mükemmelde olsanız kusur bulur....


4-Blog yazmak normal yaşantınıza neler kattı?

Aslında o kadar çok kişiyi kattı ki şu an isimlerini saymaya kalksam ki baştan yazmıştım silmek zorunda kaldım  liste çok uzayacak ve unuttuğum biri kalırsa gücenecek  diye:)
 Bir iş yaparken bile önce bloglarda arıyorum yapanların  tecrübelerini  okuyorum. 
 Bir çok bilgiyi yaşanmışlığıyla öğreniyorum, aynı olay benim  yada yakınımın başına geldiğinde  ah ben bunu bir bloggerde okumuştum deyip girip araştırıyorum  ,çok faydası oluyor. onun dışında gerçekten çok iyi dostluklarım var...

5- Yakın arkadaşlarınıza blog yazmayı önerir misiniz?

 Öneririm , ama o zaman facede  ,instagramda kim gezecek :)))

 6- Hangi kaynaklardan İlham alıyorsunuz?

Yaradan'dan en büyük ilham kaynağım insan olmak ,her şeyden her yerden ,bir tükürükten bile ilham alabilirim, mesela ''senn gözlerimim ışığı kalbimiin en büyük aşığı  bitmez gecelerim, tükenmeyen hecelerim  ...'' bu yolda ağlayan ve onu tersleyen anneden aldığım ilahmla yazılmıştı anne onu azarlarken çekelerken bile   gözlerinden okunuyordu annenin sevgisi..

7- Blog sahipleri ile iyi iletişim kuruyor musun?

 Ben kurduğumu düşünüyorum  tabii birde onlara sormak gerekir:))

 8- rahatsız olduğun konular var mı?

  Yazarken biraz  boynum ağrıyor :))   boyun fıtığımdan dolayı yazmak yasak güyaa:))
   Bloglarda rahatsız olduğum bir konu yok  ben hep beni rahat ettiren mutlu eden blogları okuyorum. cansınız can  kuğucanlarım:)))) 


 Tuğba Doğan tık tık    mimlemiş  kısacık bir mim :)

O zaman başlayalım ! Sen Kotorin hakkında ne düşünüyorsun ?:) 

  seviyorum :)







 Vee  etkinliğim devam ediyor  sevimli hayvan dostlarımız için bir kap su bir kap yemek  ,  onlar için düzenlediğim çekiliş 1 Mart'ta bitecek  etkinliğim bitmeyecek.

    Onlar  doğanın dengesini sağlıyor olamasalar otlar büyür  her yer yılan çiyan dolar sinek haşere fare  gibi zararlı hayvanlardan korunmamızı sağlıyorlar .
 Onlar değilmi hepimizin çocukluğunda sarılıp uyuduğu , çocuklarımızın yanına koyduğumuz  oyuncakları tasarlayanlara ilham veren  ,hangimizin yoktu bir ayıcığı yada tavşanı... 
 Evinizde baktığınız hayvanlarınızın resmini  yayınlamamızı istiyorsanız , onlarla alakalı öykülerinizi de  mail atabilirsiniz .

 One.black.svvan@gmail.com 
 sizi sevimli dostlarımızla baş başa bırakıyorum sevgiler...






   
















































































































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Rare Disease Day and the promises of personalized medicine

O ur daughter Ellen wrote the post that I republish below 3 years ago, and we've reposted it in commemoration of Rare Disease Day, Febru...