çekiliiş var:)))

 Merhabalar
 öncelikle  iyiyim diyelim iyi olalım:)
 Gecikmelide olsa çekilişime başlıyorum  sevgili visnelikiraz'ımın  başlattığı bir çekilişti. bende çok güzel hediyeler kazanmıştım.
 ve  aynı çekilişi bende devam ettiriyorum, hem çekiliş hem kampanya gibi bir şey aslında:)
 amaç ,   bir çok blogta  aşağıdaki resim görülsün ,sesimiz duyulsun,
sadece  sokak hayvanları için bir şeyler yapmaya çalışıyorum 


   Sokak hayvanlarına  bir kap yemek bir kap su kampanyası ,Yani çekilişe katılmak istemeyeni kampanyamıza katılmasını rica ediyorum. Sesimizi duyurmak için siz sevgili dostlara ihtiyacımız var.
 Uzatmadan çekiliş hediyeleri huzurlarınızda:) 










 Kitapları sahaftan aldım  ve dove'nin seyehat seti, özel imalat bir yüzük....
  

Katılım için  bloğa üye olup olmamanız çokta önemli değil,    çekilişi kendi bloğunuzda  paylaşmanız, duyurmanız yeter,

Blogunuzda görseli ile çekilişi paylaşmak  bloğu olmayan arkadaşlar hayvan dostlarımıza yaptığı desteği kareleyip aşağıdaki adresime mail atmaları yeterli . Örneğin kuşlara koyduğu yemi sokağa bıraktığı suyu bunun gibi şeyler.

 ,yoruma mail adresinizi bırakabilirsiniz, yoruma katıldığını  bana bildirenler arasından çekilişle  kazananlar belirlenecek, kargo bana ait  
 çekiliş tarihi:  1Mart
 Mail adresim: one.black.svvan@gmail.com

 face:https://www.facebook.com/siyahkugu.nk
Paylaştığınız linkleri yoruma yazmayanlar dikkate alınmayacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Rare Disease Day and the promises of personalized medicine

O ur daughter Ellen wrote the post that I republish below 3 years ago, and we've reposted it in commemoration of Rare Disease Day, Febru...