Kış geldi mi ne? :)


Hava çok soğuk kalbinizin sıcaklığı yeterli olmayabilir:)
Sabah  camdan baktığımda ki manzara



Hemen kendimi yollara attım  dersem yalan olur bir saate yakın ekmek yerine ne yesem diye düşündüm ve en sonunda paşa paşa  fırının yolunu tuttum...

Yollarda ne kedi ne kuş var nereye sığındılar acaba, umarım  çok üşümüyorlardır ...

Dört günlük tatil boyunca her gün kuşlara  yeşil , kırmızı mercimek ,pirinç haşladım    ilk başlarda  kaplara koyuyordum baş edemedim kuşlar hücum edince birbirlerini itip kakıyorlar, bende toprağa attım  bizim bahçe cami havlularına benzedi:) 
yarın iş var  özleyin beni kuşlar:)
 iyi akşamlar diliyorum:)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Rare Disease Day and the promises of personalized medicine

O ur daughter Ellen wrote the post that I republish below 3 years ago, and we've reposted it in commemoration of Rare Disease Day, Febru...