Gece Atıştırmalıkları

Çayın yanına almıştım  , çay olana kadar ben yedim onları , çok lezzetliler ne yapayım:))
 Poşetlerini açarken aklıma geldi:))
bazı insanlar , karşıdan bakınca ne kadar şeker ,tatlı ,sevimli,gerçek kişiliğini bir anlıyorsunuz aaa oluyorsunuz...
 bir de  tipe bak tipe dediklerimiz var özü sözü bir sürprizi yok en basitinden samimi...
Çay oldu yanına  keki olan varmı?:)))



Aşık sanmıştım 
üzerini değişince ikiyüzlü olduğunu anladım:))
Sadece aşık gibi davranıyormuş :))

Hayallerimi yıktılar 
İki yüzlü cinler:))


Ayı falan ama içi dışı bir:))
 Ayı işte fazla bir şey bekleme , beklentin belli:))





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Rare Disease Day and the promises of personalized medicine

O ur daughter Ellen wrote the post that I republish below 3 years ago, and we've reposted it in commemoration of Rare Disease Day, Febru...