Telefonumun İMEİ Numarası Klonlanmış






Gece telefonuma bu mesaj geldi ve  Koskoca google'de bununla alakalı bir şey bulamadım ,  herkes sormuş bir cevap veren yok.


    Öncelikle telefonumun arka iç yüzünde İmei numarası yazıyor , yinede emin olmak için
 telefonunuzun arama  kısmından  *#06# yapın ve arama tuşuna basın .
İmei numarası karşınıza çıkacaktır mesajdaki İMEİ ile  telefonunuzdaki tutmuyorsa sorun yok  bu mesajın gelme sebebi birisi yada siz telefonunuza farklı bir hat takmış olabilrsiniz .   kartınızı  her zaman kullandığınız telefondan başka bir telefona takmış olabilirsiniz. aslında mesaj x zamanda kullanılmış olan telefon yüzünden... 
Rahat bir nefes alabilirsiniz sorun yok...
 İMEİ numarası tutuyorsa hiç vakit kaybetmeden telefonu aldığınız bayiye  fişleriyle başvurun , size yardımcı olmazlarsa heyet hakem kuruluna  dilekçe verin ...
 umarım faydam olmuştur...

 Benim    mesaj almamın sebebi    telefonum  Eniştem vefat ettiği gün bozulmuştu ,  tamire bıraktığım yer bana   mağdur olmamam için bir telefon vermişti o telefon  yüzünden :(  daha çok mağdur  olacakmışım haberim yok. 

Telefonum  tamir olunca geri aldım verilen telefonu da
 iade ettim.
 Kendi telefonuma hattımı taktıktan bir kaç gün sonrada bu mesaj geldi  tamire verdiğim yere gidip  sorun olmadığını öğrenince rahatladım ama siz siz olun artık   '' al  bu telefonu kullan idare eder seni deyince ''  İmei yasal mı diye sorun yoksa çok büyük sorunlarla karşılaşabilirsiniz ucuz atlattım şükür...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Rare Disease Day and the promises of personalized medicine

O ur daughter Ellen wrote the post that I republish below 3 years ago, and we've reposted it in commemoration of Rare Disease Day, Febru...