Takıntılarım Mim: Merak Ediyorum....?


 Sağolsun   biposetkitap  beni mimlemiş :) 

“Merak ediyorum! Demiş? 
 Başlayalım o halde.

''Takıntılarınızı, sevdiğiniz ya da sevmediğiniz genel şeyleri.''

Sanırım duyacağınız takıntılardan sonra psikolojimden şüpheleneceksiniz hiç yazmasam mı:)


Çarşaf takıntım vardır ,  çok sık değiştiririm gece uyku tutmadı  ,yatakta çok döndüm o çarşaf kokmaya başlar bana , kalkıp değiştiririm ,  duş aldıysam  zaten illa değişir , gece üzerimde çarşaf olmazsa uyuyamam , çarşafa dolanırım :) 
Kısaca çarşaflar dile gelse benden nefretini dile getirir...


Koklama takıntım var
her şeyi herkesi koklarım  tabii çaktırmadan , en sık yaptığım parmak uçlarımı koklarım , saçlarımın uçlarını koklarım  ,biri sarıldıysa onu koklarım , yemeği , tatlıyı ,salatayı önce koklarım :) Çamaşırları katlarken koklarım güzel kokmayanları tekrar kirliye...

 

 Her sabah  okuduğum belirli dualarım vardır , Dularımı okumadığım günün çok kötü geçeceğini düşünüp  , o günü kötü geçiririm ...

 Her sabah sirkeli su içerim  , kudret narı ve bal yerim yemediğim gün midemin ağrıyacağını düşünürüm hatta bazen  yemediğim halde aa  sabah yemiştim deyip beynimi ve midemi kandırmaya çalışırım , başarılı olduğum bile olmuştur...:)

 Doktor bey korkmayın  henüz en büyük takıntımı söylemedim :)

 Fotoğraflarımı çekerim hemde her gün  , ne var bunda diyeceksiniz  , şöyle ki  eğer  fotoğraf çekip orada duruyorsa normal , ben  eski fotoğraflarımla karşılaştırma yapıp dış görünüşümün   değişikliklerini saptarım kriminal incelemeci siyah kuğu :)




 Yeter efendim yeterince saydım sanırım :))
 Mimlediklerim 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Rare Disease Day and the promises of personalized medicine

O ur daughter Ellen wrote the post that I republish below 3 years ago, and we've reposted it in commemoration of Rare Disease Day, Febru...