Şişko olmuşum











 Gün itibariyle  niyet ettim kendi rızam için zayıflamaya:)
 Burada paylaşayım dedim de şimdilik nasıl olur bilemiyorum haftalıkmı paylaşırım günlük mü  paylaşırım, duruma göre ayarlayacağım. 
  Bu sabah diyete başladım 
 Diyet listem;
 Kahvaltıda :  Bir yumurta iki dilim ekmek  ve bir salkım üzüm yedim .
 öğlene kadar bir  nescafe
Öğlen: Bir tabak şehriye çorbası 
 öğleden sonra bir  dondurma
 Akşam:  bir tabak patatesli pirinç yemeği
 Akşam yemeği 19:00
 Spor;
 Olduğum yerde
  on dakika hızlı yürüyüş yaptım vücudum  ısınsın diye
 20 squat
4 şınav :) 10 da dizlerimi koyup çektim.

İğde ve ıhlamur yaprağı çayı  içiyorum

 Not: kendim için geçerlidir :)





















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Rare Disease Day and the promises of personalized medicine

O ur daughter Ellen wrote the post that I republish below 3 years ago, and we've reposted it in commemoration of Rare Disease Day, Febru...