Mavi


Sabah olsam diyorum herkes benimle uyansa
Gökyüzü olayım mas mavi derin 
ciğerlerine çekilen nefes kadar taze bir koku olayım

Güneş olup evlere gireyim selamlıyayım
 güleyim mesela küçük çocuğa,  göz kırpayım
 gülümserken çığlıklar atsın ,çırpınsın mutluluktan...
Evde beni bir o görüp diğerleri onun neye gülümsediğini anlamasın.
Masanın altına düşen şeker olayım minik bir kedi gelip beni koklasın...
tuhaf bir şiir olayım  okuyan düşünsün şimdi ben bunu kime yollayayım?
Mavi bir çiçek olayım 
yapraklarım kurusun yaşlılık var ölüm var der gibi
 Çiçekler açayım her şeye rağmen yaşama tutun  der gibi...

Çimen olayım insanlar serilip yatsın,hayvanlar beslenip gezsin
Huzur olayım kalbine dolayım 
Baktım gördüm hiç biri olmuyor ben iyisi mi gidip bir çay alayım...

siz ne olmak isterdiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Rare Disease Day and the promises of personalized medicine

O ur daughter Ellen wrote the post that I republish below 3 years ago, and we've reposted it in commemoration of Rare Disease Day, Febru...