Hedef



Bazen çok kızıyorum çevremdeki insanlara o kadar güçsüz ve zavallı ayağına yatıyorlar ki  kendilerine zarar gelmesin diye  hiç gözlerini kırpmadan insanı ateşe atıyorlar.
  Akşam Melekler bendeydi sabah alt kattaki sapık amcanın hanımının sesine uyandım yine Ahmet abime, 
- günaydın çok ses yaptınız hiç uyuyamadım diyor .
 Onlar misafir, sen misafire böyle bir şey nasıl dersin ve  saat ondu  çarşıdan geldik, ikiye geliyordu yattık  hepimiz büyük insanlarız horonmu teptik evde...  
Bayramda kızı geldi torunu bebek sabaha kadar ağladı , hiç uyutamadılar  bizi surup verip uyutmuşlar biz hiç  ses oldu demedik, normaldir hepimiz insanız dedik, toplumda yaşıyoruz olacak böyle şeyler.

  Bende  çıktım camdan beğenmiyorsan çıkarsın dedim. Şato tutacak o zaman burası varoş mahallesi  ev iki katlı  katı ayıran şey tahtalar,  gaz çıkarsalar duyuyorum ben bir şey diyormuyum.
 Gidip beni  ev sahibine şikayet ediyor  nasıl kızdım. ama  her şeyin suçlusu  ev sahibim  en baştan gidip  Kuğu  bulmuş haberleri, gazeteyi , nette sizi deyince kadın beni zıt belledi , şeytan diye bağırıyor bana:)
 Foyalarını meydana çıkardım:)
 Amcan çıkacak bayramda gör sen diyor:)) Aman görelim  Müzeyyen   gidip diyecekti ben gördüm beni öne attı ona yada kızlarına zarar gelmesin ben kimim ki! Bir kişi ölmüş  çok mu yeter ki kendi canları olmasın insanlar böyle  iki yüzlü  işte git gide yaşlılara karşı tavrım değişiyor. ve çok korkuyorum başıma bir şey gelirse  bu insanlar yüzünden diye. bende bir çenemi tutamadım:(
 Melekler Bu gün Almanya yolculuğuna start verdiler, hayırlısı ile giderler inşAllah...
 Çok kararsızım evimi çok seviyorum ama bu insanlarla uğraşmaktanda bıktım bunlar çıksada başkaları gelecek her gelen gideni aratıyor.  Kafam çok karışık şu bayramı bir atlatayım bakalım...
Bazı insanlar  güçsüzdür  korunmak için başkalarını hedef tahtası yapmaktan çekinmezler.
Bazı insanlar  güçlüdür, korumak için  hiç alakası olmayan olaylarda başkalarını korumaktan üşenmezler.
 Bazı insanlarda çok gereksiz  kahraman olmaya çalışır korumaya çalışırken canından, malından olurlar. 
 Ben  sadece bana zarar gelmesin suçu olmayan masum çocuklara zarar gelmesin  diye söyledim... 
Üzgünüm...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Rare Disease Day and the promises of personalized medicine

O ur daughter Ellen wrote the post that I republish below 3 years ago, and we've reposted it in commemoration of Rare Disease Day, Febru...