Çocuk istismarı




Alt kat komşum bir istismarcıymış ve aylardır aranıyormuş , elleri kolları sallaya sallaya gezdiler aylarca, yaşlı diye güvenip evi kiraya veren ev sahibimle birlikte yatıyoruz korkudan .  
İnsan  saçı beyazlamış nur yüzlü yaşlı  yetmişine merdiven dayamış   gırtlak kanseri bir ihtiyarı gördüğünde ne düşünür , üstelik  her zaman çevredeki herkese çok yardımcı olan bir ihtiyar .
  Yaşlısın yaş kemale ermiş artık toprağa gireceksin nasıl bunu yapmayı düşünürsün?
 Bizim alt kata  mart sonları gibi taşındılar, o günden bu yana bana çok tuhaf geldi bu  adam ve  kadının  konuşmaları hareketleri  şurada yazmıştım daha öncede bir çok yazımda belirtmiştim, altından bir şey çıkacak bunlar normal gelmiyor diyordum ev sahibimide sık sık uyarıyordum çok samimi oldun abartma diye.
 -Yaşlı amcacık diyordu.
   Kadınlara çok tuhaf bir bakışı var yiyecek gibi bakıyor diyorum ev sahibim bana, senin kalbin kötü diyor adamcık hasta ,kanser o günah diyordu.  Bir şeyler olduğunu anlamıştımda bu kadarda değil,   beynim çorba oldu düşünmekten    meğerse istismarcıymış ve aranıyormuş:(

 Üstelik mart ayından bu yana  kesinleşmiş  cezası için aranıyormuş.    Cuma günü polisler gelip götürmüş ben işten eve geldiğimde henüz gitmişler hanımı ağlıyordu, baştan olayı bilmiyoruz tabii bize dedilerki  alkollüyken beni dövdü eşim ondan üç bin lira para cezası var fakiriz veremedik . Zaten ekmek vb. şeyler için bakkala gitmezler ya bana ya ev sahibine ya  başka bir komşuya devlet yaşlılık maaşlarını kesmiş . meğerse sebebi adreslerini bulabilmek için kesilmiş maaşları gidip buranın adresini vermiş maaş bağlansın diye. Yakayıda ele vermiş oldu.

  Akşam üstü ev sahibim geldi hadi gel biraz uğrayalım geçmiş olsuna dedi ,gittik ağlıyor zaten bahçe ortak olunca hep bahçede feryat figan ağlıyor gitti yiğidim diye.  neyse  ziyarete gittik, ya dedim geri al  madem  şikayetini 
- yok aldırmıyorlar dedi, oğullarından falan para istiyor telefonla,  telefonda ceza evinin içini anlatıyor oğluna telefonu kapayınca  sordum sen nerden biliyorsun bu kadar detaylı dedim   bir ara iftiradan yattı  5 ay kadar o zaman öğrendim  kızın biri  bunları 67 kişi içeriye attırdı  bee bee  yaptı tutuklattı dedi .
 bee bee ne dedim kız dilsiz ve sağır   el işaretiyle göstermiş hepsini  , iftira attılar adamımı içere aldılar ,
hastanelerde  her yerini traş ettiler çıplak  muayene ettiler  hep dedi ben şook tabii içime kurt düştü  eve çıktım, zaten  geçtiğimiz yıllarda bir olay olmuştu ve çok konuşulmuştu burada zanlıların hepsini hapse atmışlardı aklıma o  olay geldi bağlantısı olabilirmi diye. 
   googleye  '14 yaşındaki engelli kıza 'yazdım çıkan haberi okurken bir bakayım bizim amcanın adıda var içinde hemen ev sahibime götürdüm laptopu yazıyı  okuttum ona , gitmiş kadına söylemiş kuğu getirdi bana okuttu  yazıklar olsun demiş.
 Kadın savunmuş tabii eşini  iftira atıldı demiş  hiç tanımıyormuş o odun kesmiş onların yanında sadece . odun kesti diye içerimi alınır hiç bunun tahlili testi var,  yanlış çıkmış hepsi  diyormuş. Akşamda kız kendi kaşınmış demiş.  delireceğim
 Zaten adamın hareketleri bizi çok rahatsız ediyordu   kadına durmadan hakaretler ediyordu , hep küfürlü konuşmaları, hep bizi izliyordu, bahçeye müstehcen çıkıyordu   ev sahibine söylüyorum bak biz aynı bahçedeyiz sen çok bakıyorsun demekki diyordu, aklıma geldikçe çıldırıyorum  ev sahibinin torunları hep bahçede oynuyor oda onlara tahtadan  bir şeyler yapmaya çalışıyordu  ev sahibim aman ne iyi amca deyip duruyordu şimdi dua ediyor aman iyiki torunları  yalnız bırakmamışım diye . akşam  nette araştırma yaptım neler yapılabilir diye?

 Bir siteye rastladım yurt dışındaki suçlular için yapılmış bakmak isteyenlere adres ,     http://www.familywatchdog.us/ (pedofoli)Sübyancılık yüzünden hüküm giyenlerin haritasını  görebiliyorsun. aynı şey Türkiye!dede olsa keşke sayfayı Türkçeye çevirip istediğiniz bilgiye ulaşabilirsiniz. bence çok büyük bir caydırıcılığı olur  ne olacak  al kes sonra adını gizlesinler gözünü çizsinler resimlerde, kimse bilmesin sen normalmiş gibi bir hayata devam et.  yazık ettiğin hayat!
  Kimseye güvenemeyeceğiz!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Rare Disease Day and the promises of personalized medicine

O ur daughter Ellen wrote the post that I republish below 3 years ago, and we've reposted it in commemoration of Rare Disease Day, Febru...