Bir demet hüzün

  






yaz gününde  yüreğime çığ düşürdün
ah be güzelim
ayazında kendini de dondurdun
henüz açmıştı goncamı soldurdun
 farkındamıydın sen, beni yaşarken öldürdün...



Ah sevgili ben seni değil Kendimi terk ediyorum
Sanma ki içim sızlamaz Sanma ki gözlerim ağlamaz
Ah! sevgili
Geride kalmaktan daha zormuş gitmek
arkanda bir parçanı bırakarak ıssız yollarda ilerlemek
ne kadar çok sevdiğini bir daha söyleyememek
ah! sevgili
 ben seni değil kalbimi terk ediyorum
canım yanıyor
kesilmedi tenim kesilmedi bedenim
acıyan yüreğim
ah! sevgili
ışığımdın görmez oldum  hiç gitmem sanardım
 kalamaz oldum
sığamazdım dünyana
ah! sevgili
anlamalısın beni olamazdık  boşlukları
böyle dolduramazdık
ah! sevgili
sahte gülüşlerimi maske edip yüzüme
arkamı dönüm gül yüzüne
gidiyorurum
ah! sevgili
 bil ki seni çok seviyorum

Ben sımsıkı sarıldıkça ellerine
 sen  koydun beni el yerine...
sakla yamalarını kalbim , sakla yaralarını kalbim
ey yalnızlık...
aç kollarını  ben geldim.

 olamıyorsan dermanım senden gelsin ecel fermanım...
 yaşama sebebim din şimdiyse ecelim...





 Not: Yarın Arefe günü sabah namazından itibaren bayramın dördüncü gününün ikindi namazına kadar, yirmi üç farz namazının arkasından birer defa Teşrik Tekbiri getirilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Rare Disease Day and the promises of personalized medicine

O ur daughter Ellen wrote the post that I republish below 3 years ago, and we've reposted it in commemoration of Rare Disease Day, Febru...