Yenilendim...






 Bu gün itibariyle yeni bir tasarımla karşınızdayım  ne kadar zormuş meğerse  değişime uğramak bu değişen şey  blog olsa bile...
 Alıştığım renkler alıştığım tasarım hiç değiştirmeyi düşünmüyordum...
 Bir kaç defa bazı iyi niyetli blog arkadaşlarım teklif etsede kabul etmedim hayır dedim de başka bir şey demedim...

 Kendimi bildim bile çok inadımdır  dediğimden dönmem, dönmem sanardım . Tufanla tanışana dek  hadi bir el atalım dedik gerçekten sabrına hayran kaldım , bir  dakika önce beğendiğimi  bir dakika sonra değiştir dedim , başkası olsa çoktan al bloğunu başına  çal der  çeker giderdi:)
  Şekil işte böyle oldu aslında  kötü tepkiler almaktan korktum ne de olsa yıllardır siyahtım birden beyaza dönmek! Okuyucum beni sevenler, siyah sevenler ne düşünür dedim  sonuç işte böyle oldu uzun uğraşlarından dolayı Tufan'a çok teşekkür ederim  ayrıca bloğunda bende Misafir yazarlık  yapıyorum.

Umarım sizde beğenmişsinizdir !

 Hemenn şimdi    yeni tasarımımla alakalı düşüncelerinizi öğrenebilirmiyim? 
Yeni hikaye ve öykülerde görüşmek üzere...


Bekliyorum hemde dört gözle:) 
 Sevgilerimle...
   Sizde bloğunuza yeni bir renk  katmak isterseniz 
 http://www.yazarki.com/  Tek şartı 2 yılın üzerinde blogcu olmanız parayla işi yok...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Rare Disease Day and the promises of personalized medicine

O ur daughter Ellen wrote the post that I republish below 3 years ago, and we've reposted it in commemoration of Rare Disease Day, Febru...