:( Mutsuzum





Aslında dış güzelliğe hiç önem vermeyen biriyimdir, yada bu güne kadar önem vermiyordum bu burun ameliyatı benim bütün düzenimi alt üst etti yaklaşık yirmi gün olmasına rağmen burnum çok yamuk , sağdan baktığında başka biri soldan baktığında başka biri karşıdan bakınca başka biri oluyorum:((

 Yirmi günde on kilo verdim , gözlerimin altı hala mor, hayata küstüm, mutluymuş gibi numaralar yapıyorum, hemde böyle saçma bir şeyi kafaya takmanın çok saçma olduğunu bile bile canımın acısı bir yandan bu çirkin burunla bir ömür yaşayacağım, yüzüme bakmak istemiyorum:((
 Bambaşka biri oldum daha karşıdan bakınca aa burnun yamuk diyorlar:(
 Onca sorun , dert, üzüntünün içinde buna taktım ya bana  brawo:(

 Bende durumlar böyle  psikolojinin dibine vurmuş durumdayım
                                            ya siz?









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Rare Disease Day and the promises of personalized medicine

O ur daughter Ellen wrote the post that I republish below 3 years ago, and we've reposted it in commemoration of Rare Disease Day, Febru...