Harun Kolçak



Biliyorum belki de bu yazıyı hiç okumayacak!
  Biz yıldızları  görüyoruz diye yıldızlarda bizi görecek değil ya...  Belki de ondan  gök yüzünde ki yıldızlara benzetilmişler... 

Bu adama hayranım sesi şarkılar beni büyülüyor. Şu son resimindeki gözlerinin içinin gülüşü her şeye rağmen   der gibi  adeta
 Okur inşAllah ,  moral olsun dedim yıllarca  kıvır kıvır ahenkle dans eden o saçlarını kıskandım  be adam:))
 Gözlüklerinden bile belli olan bastırdığın acılar 
ben güçlüyüm diyen o asil duruş
 kimse veya kimsenin hiç bir şeyi umrumda değil tavırları  
en güzel cevabı şarkılarıyla veren adam...   
 İlham perilerini kıskandığım adam...
Dualarım seninle İnşAllah bir an önce iyileşirsin seni çooooook seviyorum...



21 Haziran gecesi şiddetli karın ağrısı ve solunum sıkıntısı nedeniyle acil olarak hastaneye kaldırılan Harun Kolçak'tan güzel haberler gelmeye devam ediyor.
Kısa bir süre önce yoğun bakımdaki tedavisi tamamlanan Kolçak, daha önce  hastane odasında çekilen fotoğrafını Instagram  hesabından takipçileriyle paylaşarak sevenlerine 'iyiyim' mesajı vermişti.
Kolçak şimdi de hastanede fizik tedaviden bir fotoğrafını, "İki ay sonra ilk adımlar" notuyla sosyal medya hesabı üzerinden paylaştı.

Harun Kolçak
Doğum 15 Temmuz 1955 (61 yaşında)
İstanbul, Türkiye
Uyruk Türk
Tarzlar Pop
Meslekler Müzisyen, Şarkı sözü yazarı, Şarkıcı, Besteci , Oyuncu
Çalgılar Bas Gitar
Etkin yılları 1977–günümüz
Plak şirketi Fono Müzik (1990-1993)
Raks S Müzik (1995-1998)
İdobay (2000)
Seyhan Müzik (2006)
Esen Entertainment (2012)
Arpej Yapım (2015-günümüz)
İlişkili hareketler Onno Tunç, Sezen Aksu, Aşkın Nur Yengi, Bendeniz
Önemli çalgılar
Bas Gitar, Piyano, Mandolin



Zorundayım....
bir hayaldin öncesinde 
adın konmuş aşk dilinde 
ben senin sadece imkansızındım 
kelimeler tükendi de sen bitmedin bak içimde 
bunu senden beklemezdim 
hangi yalan hangi sebeb cevabın yok bitti demek 
belkide ben senin korkularındım 
zorundayım..zorundasın..hangi yolun sonundasın 
belkide sakladıgın bir şey var 

biri varsa aramızda cığlıklarım yanlızlığa 
bu ayrılık akşamında gözyasıma boguldu dünya 
sorma bana sensizliği sorma bana gücün yoksa 
gelen aynı giden aynı bırak beni yanlızlığıma... 

hangi yalan hangi sebeb cevabın yok bitti demek 
belkide ben senin korkularındım 
zorundayım..zorundasın..hangi yolun sonundasın 
belkide sakladıgın bir şey var...

 Not : haber ve resim netten alıntıdır. yazı  tabiki bana ait.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Rare Disease Day and the promises of personalized medicine

O ur daughter Ellen wrote the post that I republish below 3 years ago, and we've reposted it in commemoration of Rare Disease Day, Febru...