Blog keşif etmek isteyenlere tavsiyeler...

Şanssızlık işte  ben kadere çok inanırım sabahın   köründen bu yana  uğraşıp emek verdiğim blog tanıtımı yazımı nasıl olduğunu anlayamadığım bir şekilde salisede sildim  
 Olsun sil baştan   başlarım 
 Candan EÇETİN eşliğinde ağlayasım vardı zaten...
 Yalannn Bu dünyada ölümden başkası yalann..

   Neyse Aynısı olurmu*? bilmiyorum  moral çöküntüsüyle  başlıyorum     olmayacak işte aynısı üüü:( 
  Hepsi şu alt katımda oturanlar yüzünden bir çıkamadı ha bire  sesleniyor ya memleket sapık dolu yaşlı diyorsun  teyze, amca diyorsun vallahi kimseye  acıyamıyorum artık dedemle yaşıt ama    çok tuhaf  neyse çemkirmeyeceğim ya sabır...
 Sizinde apartmanınızda böyle tuhaf varlıklar varmı?


 Şimdi cici şeyler düşünüyoruz  içinde zerre kadar kötülük bulundurmayan bir kalple tanıştırayım sizi yumuşak, merhametli   tarifleri kadar güzel bir yüreğe sahip  tabikide , hamur yoğura yoğura kendide  o kadar güzel kıvam almış ki az çok her şeyi yaşamış hayattan iyisiyle kötüsüyle nasibini almış    tarifleri harika 200* derece  ısınmış bir   kalbinin sıcaklığıyla okuyacağınız hissedeceğiniz  bir blog.  
 Hep böyle kal, koca yürekli  güzel insan...






       







 










Gazeteci N.G.

Sokak Fotoğrafçısı

 Yeni keşfettiğim bir blog
Gelecek vaat eden genç bir gazeteci adayı umarım ileride iyi yerlere geldiğinde sende beni hatırlarsın:)
 Şu aralar martılara simit satıyor :) 



Gazetecilik mezunuyum. Bir kaç iş deneyiminden sonra gazetecilik yapmamaya karar verdim. Sokak fotoğrafları çekiyorum. Bir fotoğrafım (Setrak Yelegen-Galatasaraylı Amca) bayağı yayıldı Türkiye çapında, diğer yazılarımda bunu yazacağım. Yazdıklarımın ne olduğunu bilmiyorum, sadece yazıyorum :) Sonbaharı ve İstanbul'u severim :) diyor... 


















 Taze bir gelin :) 
 Gelinin bayatı nasıl oluyor sa:))



   tam bir  şeker yazılarıyla paylaşımlarıyla  her şeyden biraz  var bloğunda  yazılarındaki sıcacık gülüşlerini hissediyorsunuz adeta
 tabikii  hayvan dostlarımız için yaptığım etkinlik için yolladığın resimi unuttum sanma, Bu güne kısmetmiş...
 Dostumuda düşmanımıda unutmam dedikten sonra:))


   İşte bu güzel hayvan dostu   arkadaşımızın diğer bir kaç resmi 
 Yok ben doyamadım diyorsanız...















 Ve  ben şuna inanırım birinin sizden  kaçmasını istiyorsanız onu çok sevin  , iflas etmek istiyorsanız ucuza verin en kaliteliyi, çünkü emin olun ne kadar  iterseniz o kadar gelir karşınızdaki...
 Bunu sevgili Neşeli süs evimi ziyaret ederseniz çok iyi anlayacaksınız  ...

  Maddi yada manevi imkanı olmayan ama çocuklarını mutlu etmek isteyen aileler için çok güzel doğum günü konseptleri sunuyor,  bir çok kişi  bundan faydalanıyor ama bir teşekkürü çok görüyor bundan hayıflandığı yok ama ben   hayıflanıyorum,
 Çok mu  zor bir teşekkür ederim yazmak...







 






 Vee  tanıtmaktan bıkmayacağım bir blog  onu herkes tanımalı o bir anne   yaşı benden küçükte olsa elinden öpmek istediğim bir kadın   ... 

Herkesin vardır hayata dair söylenecek bir çift sözü.. Hele ki bu bir anne ise paylaşılacak o kadar çok konu var ki..Hadi gelin paylaşalım hayatı,sevinçleri,hüzünleri.. en önemlisi tecrübeleri..düşmemek için düşmemiz gerekmesin önce..


Yeri gelmişken onunda  hayvan dostlarımız için yolladığı  resim 
 Bu güzel anneyi tanımak istiyorsanız 
  Buradan buyrun tık



 Şimdilik bu kadar...
 Dosta, düşmana  selam olsun Candan ERÇETİNden açıp Volkan KONAKtan  kapatayım .

 Göklerde kartal gibiydim kanatlarımdan  vuruldum 
 Mor çiçekli dal gibiydin bahar vaktinde kırıldınn...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Rare Disease Day and the promises of personalized medicine

O ur daughter Ellen wrote the post that I republish below 3 years ago, and we've reposted it in commemoration of Rare Disease Day, Febru...