İyi ki memelerimiz var !





Selam vermekten korkar olduk, selamımızı   kuyruk salladı diye düşünen zihniyetlerden korkar  olduk ,Sokak başlarında  peşimize takılıp hangi köşede sıkıştırıp  bizi ölüme sürükleyecek diye düşünmekten, sırf peşimizi bıraksın diye saatlerce kalabalık duraklarda beklemekten yorulduk,polis  kapısını eve gitmeden önceki adres yapmaktan yorulduk.

  Face'ye ekledi, like attı, gülümsemişti,  bir hafta konuştuk, üç gün selamlaştık, ama resimlerini beğendim  gülen yüz  yollamıştı ,artık benimle ilgilenmiyor,bana ihanet ediyor kesin beni aldatıyor,
terketti, ihanet etti deyip kafasına sıkılır hale geldik.

 Burka mı kullanalım  kaçalım mı her gördüğümüzden haremlik selamlık mı olalım,  face'ye instagram'a sadece  baba, ağabey mi ekleyelim  nasıl bir zihniyetiz akrabalarımıza, arkadaşlarımıza her an oda bize zarar verecekmiş gibi mi davranalım?
 Anlayamıyorum bazı insanları Hayır kelimesinin anlamını  cilve yapıyor sananları artık cinnet geçirip  küfürü bastığınız için sizin küfürden hoşlanıp size cinsel tacizde bulunan insanları  hiç anlamıyorum! 
  Bulunduğunuz her ortama gelip  çevrenizdeki insanlara kadar dil uzatıp sizi arkadaşlarınızdan kaçar hale getirenleri hiç anlamıyorum.
Dişi kuyruk sallamasa erkek peşinden gitmez diye düşünüp   güneşten göz kırpsak kesin bana göz kırptı kal**k diyenleri.
Altı gün konuşup yedinci gün sizin mantığınıza kişiliğinize uymadığı  için sohbet  bile etmek istemediğinizde bizim geçmişimiz yaşanmışlığımız var diyenleri hiç anlayamıyorum   sizi ölümle  , ailenize çevrenize zarar vermekle tehdit eden insanları hiç anlamıyorum. Namus neye göre namus kime göre namus anlayamıyorum!
Bazı insanların kendi zihninde yaratıp inandığı ve o düşünceye göre hayatına yön vermesini hiç anlayamıyorum.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Rare Disease Day and the promises of personalized medicine

O ur daughter Ellen wrote the post that I republish below 3 years ago, and we've reposted it in commemoration of Rare Disease Day, Febru...