Gezegenin Yol Halleri



   Hani çoğumuzun yaş ilerledikçe hayatına bir sakinlik, dinginlik gelir ya, benim tam tersi oluyor.

 Öğrenciliğimde, ergenus çağlarımda kukumav kuşu iken, okul bitimi ile bir düzen oturması, ev oturması beklentisine münafi olarak kendimi yollarda, şehirlerde, buranın nesi meşhursa dadalım heyecanı içinde buldum, buluyorum.




   Yurtiçi gezileri malum. Bölgelere ayır ve al eline harita, tıngır mıngır dolan. Yurtdışında ise bir tek Amerika'ya gidiyorum, şimdilik. (Evet 10 saatten aşağı uçmuyorum şekerim)

  Yolda olmak, güne başka şehirlerde uyanmak, yeni şeyler görmek ve tatmak, saati tarihi düşünmemek nasıl keyifli anlatamam. Böyle hissetmekle beraber evimi de çok severim ben. Hatta bazen günlerce dışarı çıkmadan kitap okur, film seyrederim. Biraz uçlarda yaşadığımı kabul ediyorum. 

  Yol videoları ve resimleri ise vazgeçilmezim. Bazılarını paylaşayım da masal dünyamız eksik kalmasın gari.


New York, USA 


Williamsburg, USA


Philadelphia, USA 


Manhattan, USA


Washington, USA 


Pennsylvania, USA 


Artvin


Nerelisen gardaş?


Erzincan


Rize 


Ürgüp 


Amasya 


Rize


Artvin 


Sümela, Trabzon 


Erzincan 

  Müzikler yolları daha mı anlamlı kılıyor ne? 
Hadi açın sesini!

Pennsylvania roads 

Pennsylvania roads 2 

   Evet, ara sıra yollara düşmeli insan...
 Her defasında kendi içine de yolculuk edebilmeli. Nereleri nasıl gezmişim hemen sağda! 
   Seyahatler çekiyor içim... Ya sizin? ✌

♥ ♥ ♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Rare Disease Day and the promises of personalized medicine

O ur daughter Ellen wrote the post that I republish below 3 years ago, and we've reposted it in commemoration of Rare Disease Day, Febru...