Komşunun horozu beni gagaladı


Canavar horozumuz:))


Halen kendime gülmekteyim, Tuhaf bir günümdeyim sabahın körü zannederken saatlerin ileri alınmış olmasından ve gece yarılarına kadar filmdi,sohbetti derken  geç yatmaktan dolayı benim sabah körü dediğim, alt kata taşınmaya çalışan komşumun akşam oluyor dediği bir vakit . Kadıncağız yerleşmeye uğraşıyor onun için zaman önemli,  eşi hastanede yatıyormuş ameliyat olacakmış, bir arkadaşı gelmiş eve çekyatları  kapılardan geçiremiyorlarmış dan dunn bir sesler   ee olmayınca kavgada cabası dır dır kadın kavgasıda bir komik ben üst kattan şiştim artık...
 Kuğunun el atması lazım indim alt kata   çekyatı   olduğu gibi  kapıdan geçirmeye çalışıyorlar  ben çok bilmiş edalarla sanki nakliyeciydim önceden ''aa olmaz bu böyle durun açalım  yan çevirelim'' dedim  öylede oldu.  Onlar üç saat uğraşmış hep duvarlar kazınmış kadın bir sevindi bir sevindi  üç tavuk birde horozu var dün bahçeye  küçük bir kümes yaptılar,   ''kahvaltı etmediysen git kümesten kendine yumurta al'' dedi
ben bir sevindim   aslında evde yumurta var ama  folluktan tazecik yumurta almanın zevkini tadacaktım heee tattım    kadın bana ''kümese girince içeriden kapa kaçmasın tavuklar'' dedi kapamaz olaydım horoz, horoz değil canavar  bir taruza geçti  savaşta mübarek  ben cırlıyorum  tekmeledim ki bende iyi dövdüm onu (yalannn) yetişti hemen komşu kurtardı beni:)) saç baş her şey dağıldı bende ayaklarımda bir sürü çürük oluştu   küçük bir horoz ne yaparki demeyin   üzerimde sarı eşofmanlarım vardı hep kan içinde olmuş umarım çıkar hemen suya bastım hem ayaklarıyla hem gagasıyla saldırdı hain horoz beni haremine alamadı:)))  Meğerse horoz yabancı ayırıyormuş kadına bir şey yapmıyormuş  ben kadının söylemesine fırsat vermeden atladım sanırım kümese:) daha öncede küçük bir çocuğu yaralamış hemde ciddi bir biçimde  canavar horoz. kadın horoza diyor ki ''bu son bir daha saldırırsan birine seni yeni aldığım düdüklüyle tanıştıracağım'':))








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Rare Disease Day and the promises of personalized medicine

O ur daughter Ellen wrote the post that I republish below 3 years ago, and we've reposted it in commemoration of Rare Disease Day, Febru...