Çekiliş Sonucu






Çok uğraştım siteden yapamadım Kusuruma bakmayın , bende klasik yönteme başvurdum katılımcı arkadaşlarıma çok teşekkür ederim , bir dahaki çekilişimde daha donanımlı olacağım inşAllah.
 Çok güzel mailler aldım ileriki günlerde  paylaşacağım etkinliğim devam ediyor  yeni hediyelerle   yeni çekilişlerle devam edeceğim .

Selime aydın 
 güle güle kullansın hediyesi  hafta sonuna kadar elinde olur İnşAllah. Bir hafta içinde geri dönüş olmazsa tekrar çekerim ,  Son yazılarımda yorumları cevaplayamadım en kısa sürede cevaplayacağım özürler , sizi çooooooooooooook seviyorum sevgilerimle. 
 Not : çok güzel resimler  geldi , detaylı olarak resimleri ve yollayan blogları  , mail atanların hikayelerini tek tek tanıtacağım ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Rare Disease Day and the promises of personalized medicine

O ur daughter Ellen wrote the post that I republish below 3 years ago, and we've reposted it in commemoration of Rare Disease Day, Febru...