Hediyelerim geldii:)

Sevgili visnelikiraz'ın vişnesi tık  bir çekiliş yaptı tabii şimdiye kadar pek rastladığımız türden değil.
  Onun şartları beni ekleyin  , paylaşın   falan değildi ...
  Sokak hayvanlarına koyduğunuz yiyeceğin resmini yollayın dı...   
Erkek arkadaşı dahil beş kişi katılmışız .

Başka türlüde bana pek şans gülmezdi:)  neyse  gelelim hediyelerime  çook teşekkür ederim  kargonun kuryesi  paketi getirip yan komşunun ziline basmış evde olmayınca notu kapıya sıkıştırmış benden de küçük bir not  yan komşu öleli üç yıl oldu...

 Ufak aksaklıktan sonra  sevgili vişnenin uyarısıyla hemen kargo şirketine ışınlandım hediyemi aldım.
 Ve devam edecek bu proje  hayvan dostlarımız için çok yakında bende çekiliş düzenleyeceğim, sponsor olmak isteyenler böyle buyursun:) mail



Kutusu şahane








kitabımı okurken içeceğim sıcak çikolatam:)



Ajandamdaki  Küçük nota bayıldım , bana özel olduğu için resim yok:)


Kitabı çıkarmak için kutuyu ters çevirdim , bakın neler çıktı:)





 Çok teşekkür ederim vişnem...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Rare Disease Day and the promises of personalized medicine

O ur daughter Ellen wrote the post that I republish below 3 years ago, and we've reposted it in commemoration of Rare Disease Day, Febru...