Bu gün...

Evde olmak kötü bir şeymiş , Ev hanımı olmam ben , büyük ihtimal  ölmeden  bir önceki güne kadar çalışırım .

Akşam gece dörtte uyuyunca sabahta haliyle  on birde uyandım kahvaltıyı edene kadar bir oldu, çarşı , pazar gezmesi derken evde  biraz mutfağa gireyim dedim .

Kurabiye yapayım dedim , o kadar rahat ettiler ki ellerimde ,  birde bu soğukta sıcacık fırını görünce yayılmışlar ohh:)
Süsledim püsledim biraz  ,gider onlar gider:))
Özel birine:):)

 eh birde tuzluya el atayım dedim neyse onlar idare eder


Yanık kremi getirin kualanın yüzü penguenin göbüşü yanmış:=))

 gaza gelip yaprak bile sardım  benimkiler  hiç te  yemek bloglarında ki gibi ince uzun olmadılar gayet tombiş oldular:)


Canım profiterol istedi ona hiç cesaretim yok  , yapmasına yaparım da yenirmi bilemem:) 

Dışarı çıkıp pastanede  yedim ohh mis yapanın  ellerine sağlık:)

Tatil olunca her yer çok kalabalık alışveriş çılgınlığı var.
Hemen evime attım kendimi...
 Bunlar eve gelirken soğuktan  üşümüş yiyecek arayan kedicikler:(

Denge oyunu hiç oynadınız mı bilmiyorum ben yıllardır almayı erteliyordum , geçen ay aldım özellikle yalnızken  oynaması çok zevkli, isteğe bağlı ailece yada  bir arkadaşlada oynanabilir  rezidansımı yıktım resimlerken.



 Kitaplığı karıştırırken  eski kitaplarımdan birini buldum ,  İlk kırk sayfada hiç sıkılmadım , 
Bana Sevgiyi Anlat
Zeliha Akçagüner






Günü  her şeyden biraz diyerek film açtım ancak hüsrana uğradım beklediğim filme henüz alt yazı gelmemiş biraz  Hintçe  izledim  anlayamamak  kötü   diyerek başka bir Hint filmi açtım .
 Kick











En heyecanlı sahnelerinden biri

 Konusu ve  oyuncuları güzel sürükleyici Bir bayan ve bir polis ikiside bir baş belasından muzdariptir ve yolları bir gün kesişecektir... 
  I
love you:))

 Şimdilik  Kuğudan haberler bu kadar ...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Rare Disease Day and the promises of personalized medicine

O ur daughter Ellen wrote the post that I republish below 3 years ago, and we've reposted it in commemoration of Rare Disease Day, Febru...